ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Food Optima Plus: Πλατφόρμα Πρωτοποριακής Τεχνολογίας
Η Καινοτόμος Εφαρμογή για ψηφιακή δρομολόγηση παραγγελιών, στοχευμένες ενέργειες και διαχείριση εντυποδιανομής. Παρέχει:
- Μοναδικό Σύστημα Δρομολόγησης Διανομέων: Προηγμένο σύστημα για την αποδοτική οργάνωση και βελτιστοποίηση των διαδρομών των διανομέων.
- Σύστημα Διαχείρισης Αποθήκης: Ολοκληρωμένες λύσεις για την παρακολούθηση και διαχείριση των αποθεμάτων.
- Ασύρματη Παραγγελιοληψία: Γρήγορη και ακριβής καταγραφή παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο.
- Διαχείριση Παραγωγής: Βέλτιστη οργάνωση και έλεγχος της παραγωγικής διαδικασίας.
- F&B Management: Εξειδικευμένες λύσεις για τη διαχείριση επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών.
Η Food Optima Plus παρέχει μια προηγμένη λύση για τη διαχείριση του στόλου οχημάτων της επιχείρησής σας, μέσω της άμεσης μεταφοράς ψηφιακών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Η πλατφόρμα επιτρέπει την παρακολούθηση της προόδου των δρομολογίων (όπως διανομή, παραλαβή και βελτιστοποίηση διαδρομών), την αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων, την κατάσταση των οχημάτων και άλλα κρίσιμα στοιχεία. Μέσω αναφορών και στατιστικών που προσαρμόζονται στις ανάγκες της εταιρείας, επιτυγχάνεται η αποδοτική διαχείριση των επιχειρησιακών και ανθρωπίνων πόρων.
Η πλατφόρμα παραγγελιοληψίας Food Optima Plus καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του χώρου εστίασης, περιλαμβάνοντας εστιατόρια, διανομές και πακέτα. Προσφέρει μοναδικές δυνατότητες προσαρμογής για μεγάλες αλυσίδες, υποστηρίζοντας τόσο κεντροποιημένες (call center) όσο και αποκεντροποιημένες (τοπικές παραγγελίες ανά κατάστημα) ανάγκες παραγγελιοληψίας.
Σε αντίθεση με άλλα συστήματα που παραμελούν κρίσιμες ανάγκες, όπως η χρονική προγραμματισμένη δρομολόγηση, η πρόβλεψη και η συνδυαστική βελτιστοποίηση, το Food Optima Plus ενσωματώνει αλγοριθμικά μοντέλα που επιλύουν αυτά τα ζητήματα στην enterprise έκδοσή του.
Η πλατφόρμα αναπτύσσεται σε web περιβάλλον, προσφέροντας μια ελαφριά και εύχρηστη εμπειρία που ξεπερνά τις παραδοσιακές, τετριμμένες λύσεις του ανταγωνισμού. Η τεχνολογία web επιτρέπει δυναμικές ανανεώσεις χωρίς διακοπή της παραγωγικής διαδικασίας – οι αλλαγές γίνονται άμεσα διαθέσιμες με μια απλή ανανέωση της σελίδας. Η απομακρυσμένη πρόσβαση και διαχείριση είναι απλή και αποτελεσματική, σε σύγκριση με τα παλαιά μοντέλα client/server.
Το λογισμικό παραγγελιοληψίας μπορεί να εγκατασταθεί σε φορητούς υπολογιστές (pocket PCs) ή επιτραπέζιους υπολογιστές (desktop/laptop PCs). Η επιλογή προϊόντων πραγματοποιείται με γρήγορη ταχύτητα, επιτυγχάνοντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΝΟΜΕΩΝ
Σε περίπτωση που η επιχείρηση διαθέτει ήδη σύστημα διανομής παραγγελιών, το σύστημα παραγγελιοληψίας μας προσφέρει διαδικασίες αυτόματης δρομολόγησης των διανομέων του καταστήματος, με αυτοματοποιημένο εντοπισμό των διαδρομών. Οι κύριοι στόχοι της δρομολόγησης είναι η ελαχιστοποίηση του λειτουργικού κόστους που προκύπτει από τη δρομολόγηση των οχημάτων και τον προγραμματισμό της εργασίας των πληρωμάτων, καθώς και η έγκαιρη μεταφορά των παραγγελιών στους πελάτες του καταστήματος.
Η επίτευξη αυτών των στόχων οδηγεί στα εξής αποτελέσματα:
- Ακριβής Καθορισμός του Αριθμού Εμπλεκόμενων Μέσων Διανομής: Εξασφαλίζεται η ακριβής αναγνώριση του αριθμού των οχημάτων που απαιτούνται για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των παραγγελιών.
- Εύρεση Βέλτιστων Διαδρομών: Προσδιορίζονται οι καλύτερες διαδρομές για τα μέσα διανομής, βάσει του οδικού δικτύου που ευθύνεται το κατάστημα, με στόχο τη μέγιστη αποδοτικότητα.
- Διαχείριση Χρόνου Εξυπηρέτησης: Διασφαλίζεται η τήρηση συγκεκριμένων χρονικών περιορισμών για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών, βελτιώνοντας την αξιοπιστία και την ικανοποίηση των πελατών.
Σύστημα Διαχείρισης Αποθεμάτων και Προμηθευτικών Αγαθών
Το συγκεκριμένο σύστημα παραγγελιοληψίας, παρέχει ολοκληρωμένη διαχείριση αποθεμάτων και περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες:
- Καταγραφή Αποθέματος Πρώτων Υλών: Παρακολούθηση της διαθέσιμης ποσότητας πρώτων υλών.
- Διαχείριση Καταστροφών Πρώτων Υλών: Καταγραφή και διαχείριση των πρώτων υλών που καταστρέφονται.
- Διαχείριση Προμηθειών Πρώτων Υλών: Εγγραφή και παρακολούθηση των νέων παραλαβών πρώτων υλών.
- Υπολογισμός Κατανάλωσης: Ανάλυση της κατανάλωσης πρώτων υλών για καθορισμένες χρονικές περιόδους.
- Υπολογισμός Φύρας: Εκτίμηση των απωλειών πρώτων υλών μεταξύ δύο περιόδων απογραφής.
- Υπολογισμός Κόστους Πρώτων Υλών: Ανάλυση του κόστους πρώτων υλών (Food-Drink Cost).
- Διαχείριση Πωλήσεων Προϊόντων: Καταγραφή και παρακολούθηση των πωλήσεων των τελικών προϊόντων.